Das wel!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 11. Dit aantal is bereikt op di jul 16, 2013 2:12 am.
Laatste onderwerpen
» dingen waarbij je zegt fail
Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn Emptyza jul 23, 2011 9:57 pm van biggy

» Leuke kapsels!
Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn Emptyza maa 06, 2010 1:53 pm van Esther

» Foute tekst bij liedjes
Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn Emptyza feb 20, 2010 3:33 pm van Esther

» Wie is de mol?
Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn Emptydo feb 18, 2010 8:39 pm van ingeee91

» Hotte Hunks
Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn Emptydi feb 16, 2010 8:50 pm van Esther

» De lelijkste schoenen EVER
Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn Emptyzo feb 14, 2010 6:28 pm van ingeee91

» D P O M (De persoon onder mij)
Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn Emptyzo feb 14, 2010 3:24 pm van ingeee91

» De beste mop ooit!
Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn Emptyzo feb 14, 2010 3:21 pm van Esther

» Waar denk je aan?
Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn Emptyzo feb 14, 2010 3:18 pm van ingeee91

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Enquête

Hoe populair is Inge W.?

Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn I_vote_lcap4%Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn I_vote_rcap 4% [ 1 ]
Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn I_vote_lcap0%Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn I_vote_rcap 0% [ 0 ]
Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn I_vote_lcap0%Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn I_vote_rcap 0% [ 0 ]
Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn I_vote_lcap14%Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn I_vote_rcap 14% [ 4 ]
Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn I_vote_lcap18%Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn I_vote_rcap 18% [ 5 ]
Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn I_vote_lcap11%Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn I_vote_rcap 11% [ 3 ]
Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn I_vote_lcap25%Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn I_vote_rcap 25% [ 7 ]
Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn I_vote_lcap0%Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn I_vote_rcap 0% [ 0 ]
Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn I_vote_lcap18%Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn I_vote_rcap 18% [ 5 ]
Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn I_vote_lcap11%Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn I_vote_rcap 11% [ 3 ]

Totaal aantal stemmen : 28


Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn

5 plaatsers

Ga naar beneden

Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn Empty Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn

Bericht  Kleedkamer_boy ma nov 23, 2009 12:38 pm

- Wij worden niet zwanger
- Wij hebben een paar minder humeurige dagen per maand
- Wij kunnen meisjes makkelijk versieren bij films omdat ze bang zijn of moeten huilen
- Wij snappen buitenspel in één keer
- Wij hebben minder keuze uit kleding
- Wij krijgen voor dezelfde baan gemiddeld meer betaald
- Wij kunnen niet afwassen
Very Happy
Kleedkamer_boy
Kleedkamer_boy
Daswel addict
Daswel addict

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 20-11-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Mierlo

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn Empty Re: Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn

Bericht  Esther ma nov 23, 2009 12:42 pm

- Wij worden niet zwanger --> Daardoor krijg je wel een betere band je kind.
- Wij hebben een paar minder humeurige dagen per maand --> Het is hartstikke fijn om af en toe iedereen af te snauwen en daarna de schuld te kunnen geven aan je hormonen.
- Wij kunnen meisjes makkelijk versieren bij films omdat ze bang zijn of moeten huilen --> Wij worden versierd.
- Wij snappen buitenspel in één keer --> Ik zou dat ook in één keer snappen als ik het boeiend vond.
- Wij hebben minder keuze uit kleding --> Dat is een nadeel hoor?
- Wij krijgen voor dezelfde baan gemiddeld meer betaald --> Wij laten de mannen meer betalen.
- Wij kunnen niet afwassen --> Wij hebben vaatwassers.
Very Happy
Esther
Esther
Daswel addict
Daswel addict

Aantal berichten : 222
Registratiedatum : 20-11-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Geldrop

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn Empty Re: Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn

Bericht  ingeee91 ma nov 23, 2009 12:45 pm

Go esther! olli
ingeee91
ingeee91
Daswel addict
Daswel addict

Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 20-11-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Geldrop

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn Empty Re: Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn

Bericht  Kleedkamer_boy ma nov 23, 2009 12:53 pm

- Wij gebruiken geen roze dansende olifantjes
Kleedkamer_boy
Kleedkamer_boy
Daswel addict
Daswel addict

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 20-11-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Mierlo

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn Empty Re: Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn

Bericht  ingeee91 ma nov 23, 2009 12:59 pm

Kleedkamer_boy schreef:- Wij gebruiken geen roze dansende olifantjes

Waarom zou dat leuker zijn? Roze dansen olifantjes zijn super cool!

olli olli olli olli olli olli olli olli olli olli olli
ingeee91
ingeee91
Daswel addict
Daswel addict

Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 20-11-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Geldrop

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn Empty Re: Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn

Bericht  m.is.sing di nov 24, 2009 1:17 am

Kleedkamer_boy schreef:- Wij worden niet zwanger --> daarom hebben jullie altijd een "angst" dat het niet je eigen kind is..
- Wij hebben een paar minder humeurige dagen per maand --> ik niet hoor Razz
- Wij kunnen meisjes makkelijk versieren bij films omdat ze bang zijn of moeten huilen --> ik word niet versierd want ik versier zelf ook gewoon jongens.. en ik huil niet bij films..
- Wij snappen buitenspel in één keer --> ik snapte dat ook in een keer
- Wij hebben minder keuze uit kleding --> zie dat als een nadeel; rokjes en jurkjes zitten sowieso ook veel fijner dan broeken vind ik + wat is daar precies t voordeel van?
- Wij krijgen voor dezelfde baan gemiddeld meer betaald --> geen idee waar je het over hebt.. ik denk gewoon "neuk je hogerop"
- Wij kunnen niet afwassen --> wie zegt dat? + dan leer je dat maar! + dan zijn jullie ook nog eens erg onhandig ook!
Very Happy

Hoppa guilliotine
m.is.sing
m.is.sing
Ervaren dasweller
Ervaren dasweller

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 20-11-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Geldrop

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn Empty Re: Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn

Bericht  Hertogs di nov 24, 2009 4:32 pm

Esther schreef:- Wij worden niet zwanger --> Daardoor krijg je wel een betere band je kind. --> Niet nodig!
- Wij hebben een paar minder humeurige dagen per maand --> Het is hartstikke fijn om af en toe iedereen af te snauwen en daarna de schuld te kunnen geven aan je hormonen. --> Dat doen we wel als we er aan toe zijn
- Wij kunnen meisjes makkelijk versieren bij films omdat ze bang zijn of moeten huilen --> Wij worden versierd. --> Maar jullie wíllen dat weer niet
- Wij snappen buitenspel in één keer --> Ik zou dat ook in één keer snappen als ik het boeiend vond. --> Voetbal, heeeuuuyyyy!
- Wij hebben minder keuze uit kleding --> Dat is een nadeel hoor? --> Niet als je geen zeikerd bent!
- Wij krijgen voor dezelfde baan gemiddeld meer betaald --> Wij laten de mannen meer betalen. --> Tja, ik roep al tijden dat de emancipatie een slecht idee was.
- Wij kunnen niet afwassen --> Wij hebben vaatwassers. --> Vrouwen en technologie?
Very Happy
Hertogs
Hertogs
Ervaren dasweller
Ervaren dasweller

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 21-11-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Mierlo

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn Empty Re: Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn

Bericht  Hertogs di nov 24, 2009 4:33 pm

Kleedkamer_boy schreef:- Wij gebruiken geen roze dansende olifantjes

ow, niet nee? Shit!
Hertogs
Hertogs
Ervaren dasweller
Ervaren dasweller

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 21-11-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Mierlo

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn Empty Re: Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn

Bericht  Kleedkamer_boy di nov 24, 2009 9:15 pm

Hehe, een beetje steun... Lekkere dis Pascal, die technologie doet het em!
Kleedkamer_boy
Kleedkamer_boy
Daswel addict
Daswel addict

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 20-11-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Mierlo

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn Empty Re: Waarom jongen-zijn leuker is dan meisje-zijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum