Das wel!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 11. Dit aantal is bereikt op di jul 16, 2013 2:12 am.
Laatste onderwerpen
» dingen waarbij je zegt fail
Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? Emptyza jul 23, 2011 9:57 pm van biggy

» Leuke kapsels!
Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? Emptyza maa 06, 2010 1:53 pm van Esther

» Foute tekst bij liedjes
Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? Emptyza feb 20, 2010 3:33 pm van Esther

» Wie is de mol?
Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? Emptydo feb 18, 2010 8:39 pm van ingeee91

» Hotte Hunks
Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? Emptydi feb 16, 2010 8:50 pm van Esther

» De lelijkste schoenen EVER
Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? Emptyzo feb 14, 2010 6:28 pm van ingeee91

» D P O M (De persoon onder mij)
Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? Emptyzo feb 14, 2010 3:24 pm van ingeee91

» De beste mop ooit!
Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? Emptyzo feb 14, 2010 3:21 pm van Esther

» Waar denk je aan?
Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? Emptyzo feb 14, 2010 3:18 pm van ingeee91

april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Kalender Kalender

Enquête

Hoe populair is Inge W.?

Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? I_vote_lcap4%Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? I_vote_rcap 4% [ 1 ]
Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? I_vote_lcap0%Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? I_vote_rcap 0% [ 0 ]
Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? I_vote_lcap0%Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? I_vote_rcap 0% [ 0 ]
Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? I_vote_lcap14%Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? I_vote_rcap 14% [ 4 ]
Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? I_vote_lcap18%Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? I_vote_rcap 18% [ 5 ]
Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? I_vote_lcap11%Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? I_vote_rcap 11% [ 3 ]
Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? I_vote_lcap25%Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? I_vote_rcap 25% [ 7 ]
Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? I_vote_lcap0%Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? I_vote_rcap 0% [ 0 ]
Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? I_vote_lcap18%Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? I_vote_rcap 18% [ 5 ]
Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? I_vote_lcap11%Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? I_vote_rcap 11% [ 3 ]

Totaal aantal stemmen : 28


Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt?

3 plaatsers

Das wel! :: Onzin :: Humor

Ga naar beneden

Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? Empty Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt?

Bericht  Esther vr jan 22, 2010 3:49 pm

Een vader komt in de slaapkamer van zijn dochter en ziet een briefje op het bed liggen. Na enige aarzeling besluit hij de brief te lezen.

Liefste Papa,
Ga even zitten als je dit leest. Het is met pijn in mijn hart dat ik je vertel dat ik er zo plotseling op uit ben getrokken met mijn nieuwe toffe vriend.
Ik ben passioneel verliefd en het is best een vriendelijke jongen, ondanks zijn piercings, tatoos en zijn grote motor.
Dat is nog niet alles; ik ben in verwachting en Aghmed zegt: dat we samen heel gelukkig en in de kamer van zijn tijdelijke onderhuuradres bij de broer van zijn vaders tante.
Hij wil veel kinderen en zoals je weet is dat ook mijn grootste droom en die sluier is echt handig tegen de zon en tegen de vliegjes. Ik leerde reeds dat marihuana niet verslavend is en we hebben besloten het zelf te gaan kweken, voor ons en onze vrienden.
Aghmed is al aktief als onhandelaar in cocaine en XTC en dus ook aktief in ons eigen productiebedrijfje.
We zijn echt goed bezig hoor! Het geld hebben we hard nodig want we zijn nog jong en we gebruiken zelf ook een klein beetje coke en XTC en dat spul is hartstikke duur hoor, haast niet te betalen.
Je zegt altijd dat je van de liefde niet kunt leven, maar omdat Aghmed geregeld een paar zeer goede vrienden uitnodigt kan ik toch ook wat meebetalen......
Ik vraag je verder te bidden dat de wetenschap snel iets mag vinden tegen aids, zodat mijn Aghmed toch nog kan genezen. En papa, wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 14 jaar en kan al heel goed voor mezelf zorgen. Over een paar jaar zal ik je komen op zoeken zodat je al je kleinkinderen kunt bewonderen.

Je liefhebbende dochter Esther. XXXXX

P.S. Papa, ben je er nog en ben je niet te erg geschrokken?
Gekke papa, dit briefje is natuurlijk een grapje!
Ik ben gaan spelen bij Hannelore en wil alleen maar bewijzen dat
er veel ergere dingen zijn dan een slecht rapport.
Het mijne ligt op het nachtkastje.
Esther
Esther
Daswel addict
Daswel addict

Aantal berichten : 222
Registratiedatum : 20-11-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Geldrop

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? Empty Re: Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt?

Bericht  ingeee91 vr jan 22, 2010 4:39 pm

Ik geloofde het ook al niet helemaal esther Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? Icon_wink
btw hannelore? wat een leuke naam Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? Icon_lol
ingeee91
ingeee91
Daswel addict
Daswel addict

Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 20-11-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Geldrop

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? Empty Re: Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt?

Bericht  Esther vr jan 22, 2010 4:45 pm

ingeee91 schreef:Ik geloofde het ook al niet helemaal esther Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? Icon_wink
btw hannelore? wat een leuke naam Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? Icon_lol
Haha, ik heb het gewoon van internet gekopieerd en alleen mijn eigen naam verandert. Razz
Esther
Esther
Daswel addict
Daswel addict

Aantal berichten : 222
Registratiedatum : 20-11-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Geldrop

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? Empty Re: Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt?

Bericht  Milou zo jan 24, 2010 2:04 pm

Haha ik dacht al; hij komt me bekend voor! Maar hij is best leuk! Very Happy
Milou
Milou
Ervaren dasweller
Ervaren dasweller

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 26-11-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt? Empty Re: Wat moet je doen als je een slecht rapport hebt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Das wel! :: Onzin :: Humor

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum