Das wel!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 11. Dit aantal is bereikt op di jul 16, 2013 2:12 am.
Laatste onderwerpen
» dingen waarbij je zegt fail
Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 Emptyza jul 23, 2011 9:57 pm van biggy

» Leuke kapsels!
Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 Emptyza maa 06, 2010 1:53 pm van Esther

» Foute tekst bij liedjes
Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 Emptyza feb 20, 2010 3:33 pm van Esther

» Wie is de mol?
Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 Emptydo feb 18, 2010 8:39 pm van ingeee91

» Hotte Hunks
Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 Emptydi feb 16, 2010 8:50 pm van Esther

» De lelijkste schoenen EVER
Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 Emptyzo feb 14, 2010 6:28 pm van ingeee91

» D P O M (De persoon onder mij)
Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 Emptyzo feb 14, 2010 3:24 pm van ingeee91

» De beste mop ooit!
Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 Emptyzo feb 14, 2010 3:21 pm van Esther

» Waar denk je aan?
Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 Emptyzo feb 14, 2010 3:18 pm van ingeee91

april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Kalender Kalender

Enquête

Hoe populair is Inge W.?

Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 I_vote_lcap4%Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 I_vote_rcap 4% [ 1 ]
Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 I_vote_lcap0%Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 I_vote_rcap 0% [ 0 ]
Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 I_vote_lcap0%Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 I_vote_rcap 0% [ 0 ]
Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 I_vote_lcap14%Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 I_vote_rcap 14% [ 4 ]
Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 I_vote_lcap18%Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 I_vote_rcap 18% [ 5 ]
Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 I_vote_lcap11%Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 I_vote_rcap 11% [ 3 ]
Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 I_vote_lcap25%Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 I_vote_rcap 25% [ 7 ]
Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 I_vote_lcap0%Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 I_vote_rcap 0% [ 0 ]
Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 I_vote_lcap18%Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 I_vote_rcap 18% [ 5 ]
Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 I_vote_lcap11%Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 I_vote_rcap 11% [ 3 ]

Totaal aantal stemmen : 28


Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010

2 plaatsers

Ga naar beneden

Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 Empty Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010

Bericht  Stefan za jan 23, 2010 11:57 am

Wat is je favoriete opstelling/selectie van het Nederlands elftal, waarmee ze moeten proberen wereldkampioen te worden? En geef ook aan waarom.

Mijn mening:

----------------------------------Van der Sar------------------------------------------

--V.d. Wiel--------------Ooijer--------------Heitinga/Mathijssen----------V. Bronckhorst--

-------------------------------De Jong/Van Bommel-------------------------------------

----------------------------------------VDV--------------------------------------------

-------------------------------------Van Persie-----------------------------------------

------------Robben-------------------Makaay------------------------Elia----------------

-----------------------------------------------------------------------------------------

Omdat Nederland het moet hebben van aanvallen, kies ik voor een vrij aanvallende opstelling.
Ik speel met de punt naar achteren, maar ik ben er nog niet uit of ik De Jong of Van Bommel daar neerzet.

Laat ik bij Van der Sar beginnen. De meest ervaren en beste doelman van Nederland. Eigenlijk geen discussie over mogelijk. Hij zegt wel dat hij niet meer speelt op het WK 2010, maar ik ben toch benieuwd naarmate het WK dichterbij komt.

Van der Wiel heeft zich goed ontwikkelt bij Ajax en is denk ik klaar om de vaste rechtsback van Ajax te worden. Hij mag en moet zelfs veel mee opkomen, zonder daarbij het verdedigende gedeelte uit het oog te verliezen.

Ooijer zet ik zowiezo in de verdediging, al kan Bouma daar ook spelen. ( maar ja, hoe doet die gozer het in Engeland de laatste tijd? )

Naast hem OF Heitinga OF Mathijssen. Heitinga heeft een fantastische trap in de benen, maar hij en Mathijssen doen niet veel onder voor elkaar.

Linksback Van Bronckhorst. Als Braafheid zich vast in de basis weet te spelen bij Bayern Munchen, vind ik dat een belangrijke kandidaat om de plek van Van Bronckhorst over te nemen. Ik ben namelijk niet gecharmeerd van de kwaliteiten van Van Bronckhorst.

Op het middenveld speel ik dus met OF De Jong OF Van Bommel als stofzuigers en ballenafpakkers. Daarvoor Van der Vaart op links, die de combinatie moet aangaan met de voorhoedespelers.
Doordat bij mij de rechterkant van het middenveld redelijk opengelaten is, kan Van der Wiel opstomen aan de rechterkant.

In de voorhoede kies is voor creativiteit en Makaay als de persoon die altijd een doelpunt kan maken.
De vraag is natuurlijk hoe Van Persie terug gaat keren van zijn blessure. Het kan natuurlijk net zo goed zijn dat Van Persie niet op het gewenst niveau op het WK speelt. Dat zou doodzonde zijn, maar daar hou ik niet echt rekening mee.

Dan de wisselspelers:

Stekelenburg en Vorm als reservedoelmannen. ( al zijn 3 doelmannen toch wel veel, maar ja, je weet nooit wat er tijdens zo'n WK gebeurd )

Mathijssen/Heitinga
Bouhlarouz, al kan hij natuurlijk ook in de plaats van Ooijer spelen. Maakt qua kwaliteit allemaal niet zo gek veel uit. Bouhlarouz is natuurlijk wel beter in het puur uitschakelen van zijn tegenstander. Hij kan een tegenstander als het ware helemaal lam leggen in zijn spel.
Braafheid ook meenemen.
Ik zou niet voor Jaliens kiezen, maar ik heb zo'n gevoel dat die gozer wel meegaat naar het WK. Vraag me niet waarom, maar Van Marwijk zie ik daar wel voor aan.

Sneijder. Ik vind het maar een egotripper die denkt dat hij heel goed is, maar in wezen vaak te kort komt.
Schaars. Kan wel eens de verrassing voor Nederland worden op het WK. Beginnen op de bank en zich al vlug in de basis werken.
De Jong/Van Bommel.

Kuyt, brengen als een wedstrijd al is gespeeld, zodat hij de verdedigers nog mee moe kan maken. Daar is Kuyt namelijk wel goed in.
Huntelaar/Van Nistelrooy of misschien wel allebei. Maar als ik dan toch moet kiezen, doe dan maar Van Nistelrooy.
Makaay. Ondanks dat hij in het Nederlands elftal vaak wat dromerig overkomt, als jullie snappen wat ik bedoel, blijft hij 'het spook' die genoeg heeft aan één kans. Ideale invaller, maar toch zet ik hem in de basis. Ik acht hem toch beter zijn taak te vervullen dan Van Nistelrooy, Kuyt of Huntelaar.
Aan de andere kant, moeten er nou echt 4 centrumspitsen meegenomen worden als er maar 1 speelt. Natuurlijk, een extra spits is nooit weg, maar als je bedenkt dat Babel daar eventueel ook nog kan spelen, dan lijkt het me beter om of Huntelaar of Van Nistelrooy thuis te laten blijven. Huntelaar in mijn geval.
Stefan
Stefan
Kiwi
Kiwi

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 17-01-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010 Empty Re: Favoriete opstelling Nederland op het WK 2010

Bericht  Milou za jan 23, 2010 12:47 pm

Haha, je hebt er een interessante analyse van gemaakt!
Nou wil ik als meisje zijnde natuurlijk ook wel mijn mening geven, maar die mening is niet gebaseerd op het talent van de mannen. Laughing
Er zitten namelijk ook een aantal namen bij die me totaal niks zeggen.

Ik vind alleen dat Boulahrouz wel in de basis mag. En Kuyt ook, en anders op de bank. Waarom? Geen idee. Oh ja, en van Nistelrooy moet zeker mee, dat is gewoon Nederlands voetbaltrots, haha.
Voor de rest zal ik wijselijk mijn mond houden, want dit is allemaal gebaseerd op voetbalkennis die dus eigenlijk niks voorstelt. Wink
Milou
Milou
Ervaren dasweller
Ervaren dasweller

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 26-11-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum